خبرگزاری کار ایران

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

استیضاح وزرای دولت نه گروکشی سیاسی است نه شانتاژ انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۸۶

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، استیضاح مستمر برخی از وزرای دولت دوازدهم را گروکشی، بازی سیاسی، شانتاژهای انتخاباتی و حتی تلاش برخی نمایندگان مجلس برای استعفای رئیس جمهور ندانست.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌و‌ گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که استیضاح مستمر وزرای دولت دوازدهم را چگونه ارزیابی می کنید؟گفت: فعلا که استیضاحی در دستورکار نیست و استیضاح آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم از دستور کار خارج شده است.

وی دلیل استیضاح وزرای دولت دوازدهم را وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت واقعا آن عملکردی که باید داشته باشد را ندارد، ما هم در راستای وظیفه نمایندگی  خود اقدام کرده‌ایم.

خدری گفت: مجلس اعتقاد دارد که تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند و انتظار می رفت خود آقای رئیس جمهور دست به تغییرات می زد که نزد و مجلس الان خودش اقدام به استیضاح‌ها کرده است.

خدری در پاسخ به این سوال که آیا این استیضاح، شانتاژ برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخابات آینده شان نیست،گفت: تا انتخابات مجلس آینده 2 سال دیگر وقت هست و استیضاح‌های کنونی ربطی به انتخابات آینده نمایندگان مجلس ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر دولت نسبت به تغییر وزرای موردنظر مجلس اقدام نکند، آیا مجلس همین روند را ادامه خواهد داد؟ هم اظهارداشت: روندی نیست و بحث مجلس بر روی تیم اقتصادی دولت است.

مجلس بدنبال استعفای رئیس جمهور نیست

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصرار مجلس برای استیضاح مستمر وزرای دولت با هدف انصراف و استعفای آقای روحانی از ریاست جمهوری نیست؟ هم ادامه داد: چنین چیزی نیست و حضرت آقا فرمودند که دولت باید با قدرت به کار خود ادامه دهد و چنین چیزی نیست و ربطی به رئیس جمهور ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز