خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

بدنبال ترویج استفاده از وسائل حمل و نقل پاک هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۵۱

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسیکلت سواران قانونمند همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به‌گزارش‌ایلنا،سرهنگ رضارضایی اظهارداشت:همایش‌بزرگ‌دوچرخه‌سواری و مانور شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند پنجشنبه هشتم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش و مانور ویژه، بیان کرد: مهمترین هدف، توسعه فرهنگ ترافیک و ترویج استفاده از وسائل نقلیه موتوری با استفاده از سایر سوخت‌ها است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: ما به دنبال ترویج استفاده از وسائل حمل و نقل پاک هستیم و حتی موتورها و دوچرخه‌های برقی نیز می‌توانند با توجه به اهداف ذکر شده در این همایش حضور ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از آلودگی هوا، کاهش حجم ترافیک و کاستن از سفرهای غیرضروری شهری و همچنین کاهش تردد خودروهای تک سرنشین از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

رضایی با بیان اینکه این همایش با همکاری شهرداری اصفهان و پلیس راهور برگزار می‌شود،گفت: زمان برگزاری این همایش ویژه آقایان همزمان با عید سعید غدیر و دهه ولایت انتخاب شده و انتظار داریم که آحاد شهروندان حضور پرشوری در آن داشته باشند.

وی ادامه داد: همایش از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه از مقابل گلستان شهدا تا میدان فیض ادامه دارد و به شرکت کنندگان در این همایش جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: نوجوانان بالای 14 سال در بخش دوچرخه در این همایش شرکت خواهند کرد، همچنین در بخش موتورسیکلت نیز راکبان باید به سن قانونی 18 سال رسیده، گواهی نامه رانندگی با موتورسیکلت، پلاک مجاز و کلاه ایمنی داشته باشند، چرا که هدف نخست ما رعایت قانون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز