خبرگزاری کار ایران

با ۱۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی؛

برج پالایشگاهی در آذرآب اراک ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۸۷

دهمین برج پالایشگاهی طراحی و ساخته شده کارخانه آذرآب اراک در سال ۹۷ راهی محل نصب شد.

به گزارش ایلنا از اراک، محمدی مدیر تولید کارخانه آذرآب اراک با بیان اینکه، وزن برج ۶۰ تن است، گفت: برای اولین بار در ساخت برج‌ها از ۳ تریب فلزی از جمله استنلس و استنلس استیل همزمان استفاده شد.

محمدی افزود: طبق این قرارداد ۸ برج پالایشگاهی باید در دو سال ساخته شده و تحویل پالایشگاه اصفهان شود که هفتمین برج تولیدی این قرارداد که دهمین برج پالایشگاهی طراحی و ساخته شده کارخانه آذرآب اراک است، راهی محل نصب در اصفهان شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر را تضمین کرد، اضافه کرد: آخرین برج قرارداد با پالایشگاه اصفهان هم در حال تحویل است و اختتامیه پروژه عملا در روز‌های آینده ثبت شد.

مدیر تولید کارخانه آذرآب اراک توان ساخت برج در این کارخانه را بدون سقف در سال و به اندازه تقاضا عنوان کرد و افزود: برای ساخت برج‌ها باید ۱۰ مرحله از جمله قطعه زنی، نورد گرم، تنش گیری و دیگر مراحل طی می‌شود.

افتخارزاده مدیر پروژه هم با اشاره به اینکه برج‌ها به صورت یکپارچه تحویل اصفهان شد گفت: با این کار ۳۰ درصد در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی شد و هر برج حداقل ۱۰ میلیارد تومان صرفه جویی برای کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز