خبرگزاری کار ایران

سردار بنی‌اسدی‌فر خبر داد:

کشف چند انبار احتکار کالا در استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۹۹

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف انبارهای احتکاری در این استان خبر داد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر درباره کشف انبارهای احتکاری در استان کرمان اظهار کرد: کلیدواژه‌ای که این روزها به آن پرداخته می‌شود احتکار است. برخی افراد زیاده‌طلب کالا را به صورت عمده به منظور گران‌فروشی و اضرار به جامعه در انبارها نگهداری می‌کنند.

وی با اشاره به شناسایی انبارهای احتکار کالا در استان کرمان گفت: این انبارها با اقدامات اطلاعاتی پلیس و پشتیبانی جامعه اطلاعاتی اعم از اداره اطلاعات، سپاه و بسیج شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: محتکران اقلام متناهبی کالا را در انبارها ذخیره کرده بودند تا در فرصت مناسب برای تامین منافعشان در بازار به فروش برسانند. تعداد زیادی از انبارهای احتکار کالا برای تنظیم بازار و انضباط اقتصادی و مبارزه با مخلان امنیت با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی کشف و پلمپ شد. همواره اجرای ماموریت های پلیس منوط به اذن دستگاه قضایی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور مورد تهدید است، افزود: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در حوزه داخلی و بین‌المللی انجام شود. همه ما سرنشینان یک کشتی هستیم که باید نسبت به حفظ و صیانت از مجموعه دقت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز