خبرگزاری کار ایران

سید یاسر رایگانی خبر داد:

کشف دو سوله کالای احتکار شده در استان البرز/ احتکار یک‌میلیون پوشک نوزاد در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۶۰۶

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف چند انبار کالای احتکار شده در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید یاسر رایگانی درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در بازرسی‌هایی که با همکاری سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتحادیه‌ها در استان البرز انجام شده، دو سوله از این محصول کشف شد. صاحبان این کالا در سال 96 با ارز 3800 تومانی بالغ بر یک‌میلیون بسته پوشک نوزاد از دو برند خارجی معروف وارد کرده اما تاکنون این کالا به بازار عرضه نشده بود.

سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: این واردکننده، کالای خود را اکنون با قیمت روز و به نرخ آزاد به بازار عرضه کرده در حالی که محصول، مورد نیاز بازار و بسیار کمیاب است. این بازرسی‌ها براساس گزارش‌های مردمی پیگیری و تخلف محتکران محرز شده و پرونده رسیدگی به این تخلف از امروز در دستور کار قرار گرفته است.

رایگانی از پلمب انبار لوازم یدکی در کرج خبر داد و گفت: انبار لوازم یدکی یکی از خودروسازهای داخلی که واحد تولید آن در آذربایجان غربی مستقر است ولی انبار آن در کرج قرار دارد امروز پلمب شد که برآورد ارزش اولیه موجودی این انبار، بالغ بر سه میلیارد تومان است. همچنین در چهار طبقه واحد مسکونی، مقدار انبوهی لوازم خانگی خارجی احتکار شده که ارزش ریالی بسیار بالایی دارد، کشف شد که پرونده آن در تعزیرات در حال رسیدگی است.

سخنگوی تعزیرات همچنین از کشف انبار دیگری با زیربنای هشت هزار مترمربع که مقدار زیادی شامپو و خمیر دندان خارجی احتکار شده در آن نگهداری می شد خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به این تخلف هم تشکیل شده است. شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات حکومتی یا شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز