خبرگزاری کار ایران

مجید خورشیدی:

دریافت اطلاعات شفاف حق مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۶۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دریافت اطلاعات شفاف حق مردم است.

به گزارش ایلنا، مجید خورشیدی در نشست با روابط عمومی ارگان‌ها و خبرنگاران درباره برنامه‌های هفته دولت با تاکید بر شعار "شفافیت، پاسخ‌گویی  و کارآمدی " امسال هفته دولت بیان کرد: همان‌طور که در آستانه چهلمین سالگی انقلاب هستیم و بنا بر ارزش بالای عدد چهل در عرف و ادب اسلامی و ملی ما و به تعبیر قرآن زمان بلوغ انسان است پس عدد چهل سالگی انقلاب عدد کمال و بلوغ آن خواهد بود و این موضوع مسئولیت ما را در این سال بیشتر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: خنثی‌کردن اقدامات دشمنان و رقبای کشور درباره ناامید کردن مردم را باید سرلوحه همه کارهای خود قرار بدهیم. همان‌طور که اطلاع دارید دشمنان ایران نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا در چهلمین سالگی انقلاب، امید را  هدف قرار دهند و با متزلزل کردن اعتماد به کارکرد سیستم، مردم را ناامید کنند که وظیفه روابط عمومی‌ها بخصوص در چهلمین سالگی انقلاب و در هفته دولت که بهار فعالیت روابط عمومی‌هاست این است که نهایت تلاش خود را اعم از امیدآفرینی در جامعه به نحو احسن انجام دهند که این موضوع تنها در سایه رساندن اطلاعات دقیق به جامعه است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها وظیفه دوجانبه‌ای دارند؛ هم اقدامات دستگاه را به جامعه برسانند و هم نظرات و دیدگاه‌هایی که از جامعه دریافت می‌کنند، نه سانسور و هدایت شده که مدیریت دستگاه خوش‌شان بیاید منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از فهرست 100 صفحه‌ای رونمایی از پروژه‌های هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: تشخیصی که امسال با توجه به مسافت بین شهرستان‌ها دادیم براساس تقسیمات کشوری و هر 10 شهرستانی که در استان است مراسم افتتاح و رونمایی گذاشته شده است.

وی در پایان گفت: عدد پروژه‌ها و سرمایه گذاری‌ها که در برنامه هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد بیش از دو برابر عددی است که سال گذشته بوده و بیش از هزار میلیارد تومان، عدد پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز