خبرگزاری کار ایران

این بار اسیدپاشی در مازندران رخ داد؛

انتقام پیرمرد آملی از اعضای یک خانواده ‌4 نفره

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۹۴

پیرمرد همسایه در آمل با یک گالن چهار لیتری پر از اسید به جان یک خانواده چهار نفره افتاد و حادثه وحشتناکی را رقم زد.

به گزارش ایلنا، عقربه‌ها ساعت 24 روز 25 مرداد را نشان می داد که صدای فریادهای یک خانواده سکوت کوچه رحیمی آمل را شکست.
 
حمیدرضا همراه همسر و دو پسرش قربانی جنایت اسیدی پیرمرد همسایه شده بودند. ماموران پلیس پس از این حادثه در محل حاضر شدند اما عامل اسیدپاشی از محل گریخته بود.
 
باجناق حمیدرضا درباره جزئیات این حادثه بیان کرد: حمید رضا و خانواده‌اش قصد سفر داشتند و آن شب حمیدرضا همراه خانواده‌اش برای خداحافظی به خانه پدرزنم آمده بودند، ما نیز در آنجا بودیم، پس از مهمانی حمیدرضا همراه خانواده‌اش راهی خانه خودشان شد، اما آن‌ها نمی دانستند که پیرمرد همسایه با یک گالن 4 لیتری پر از اسید در پارکینگ منتظر آن‌ها بود.
 
وی ادامه داد: پیرمرد پس از آنکه با حمیدرضا روبه رو شد یک پارچ پر از اسید بر سر او خالی کرد، در ابتدا سایر اعضای خانواده متوجه اتفاقی که رخ داد نشدند اما زمانی که فریادهای سوختم، سوختم پدر خانواده را شنیدند متوجه شدند که چه اتفاقی افتاده است، این در حالی بود که پیرمرد همسایه پارچ دوم را با استفاده از گالن 4 لیتری پر کرده بود و آن را به سمت همسر حمیدرضا پاشید.
 
باجناق قربانی اسیدپاشی در ادامه گفت: پیرمرد اسیدپاش قصد داشت که پارچ سوم را نیز پر کند که دراین هنگام پسر حمیدرضا که پشت کنکوری است مانع او شد و پیرمرد با استفاده از میله آهنی به جان او افتاد، این در حالی بود که قطرات اسید روی پسر کوچکتر حمیدرضا نیز پاشیده شده بود.
 
وی بیان کرد: در همین هنگام بود که همسایه ها متوجه موضوع شدند و مانع پیرمرد شدند. دراین حادثه سر پسر بزرگتر خانواده شکسته شد، خواهرزنم از ناحیه گردن در پی اسیدپاشی مصدوم شد، پسر کوچکتر خانواده از ناحیه پا با اسید آسیب دید و حمیدرضا نیز از ناحیه سر و صورت و چشمانش آسیب جدی دید.
 
باجناق حمیدرضا در ادامه اظهار کرد: پیرمرد همسایه پس از این جنایت از محل حادثه فرار کرد و اکنون تحت تعقیب قرار دارد.
وی درباره انگیزه عامل اسیدپاشی از این اقدام گفت: 10 سال پیش پیرمرد همسایه، خانه‌ای که در آن ساکن بود را از حمیدرضا خریده بود اما 23 میلیون تومان از مابقی پول خانه مانده بود که عامل اسیدپاشی آن را پرداخت نکرده بود تا اینکه دو سال پیش حمیدرضا از او شکایت کرد و دادگاه پیرمرد اسیدپاش را به پرداخت 70 میلیون تومان محکوم کرد و او نیز پس از اینکه چند روز در زندان بود مجبور شد تا بدهی خود را پرداخت کند. از همان دوران پیرمرد همسایه از حمیدرضا عقده گرفت و چند باز نیز خودش را جلوی ماشین او انداخت تا با صحنه سازی بتواند از حمیدرضا انتقام بگیرد، به همین دلیل احتمال می رود که پیرمرد برای انتقام گرفتن دست به چنین کاری زده باشد.
 
بنابراین گزارش، حمیدرضا، قربانی اسیدپاشی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی ساری بستری است و تحت مراقبت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که در پی این حادثه حمیدرضا چه میزان دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز