خبرگزاری کار ایران

در دیزل‌آباد رخ داد؛

مرگ قهرمان بازی‌های‌آسیایی در زندان / قربانی، خودکشی قربانی!

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۰۵

متاسفانه علیرغم کمک‌های پزشکی و تلاش سایر همکاران موفق به نجات وی از مرگ نشدیم و این جوان ورزشکار در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه جان خود را از دست داد.

قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژوی چین که به اتهام قتل عمد در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه زندانی بود، صبح امروز به علت نامعلومی در زندان درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک قربانی در ۹ تیر ۱۳۹۱ و در یک نزاع، جوانی ۲۵ ساله را در کوه‌های کرمانشاه به قتل رساند. وی به همراه برادرش و برای شکار به ارتفاعات کرمانشاه می‌رود که در مسیر بازگشت در محلی به شنا کردن مشغول می‌شوند، اما ممانعت برخی افراد حاضر در محل، منجر به درگیری لفظی و فیزیکی شده و پس از آن قربانی با تفنگ‌شکاری خود فرد ممانعت کننده را به قتل می رساند و متواری می‌شود.

قربانی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی که به اتهام قتل مدتی خود را مخفی کرده بود، ۴ مرداد ۹۱ خود را به ماموران نیروی انتظامی استان کرمانشاه معرفی کرده بود.

گفتنی است، تلاش‌های بسیاری از اهالی کشتی مثل حمید سوریان، عبدالله موحد و محمدرضا طالقانی برای جلب رضایت خانواده اولیای‌دم موثر نیفتاد. این در حالی است که محمد قربانی برادر بزرگتر بابک قربانی که در این درگیری به همراه برادرش شرکت داشت نیز در زندان به اتهام مشارکت در قتل محبوس است. محمد قربانی بعد از مدت‌ها حضور در زندان و به عنوان تماشاگر در رقابت‌های قهرمانی کشور در تهران شرکت کرده بود.

یکی از پزشکان‌معالج در این باره به خبرنگار ایلنای کرمانشاه گفت: متاسفانه از ورزشکار کرمانشاهی که مدتی بود به اتهام قتل در زندان به سر می برد با مصرف تعداد زیادی قرص اقدام به خودکشی می‌کند.

این پزشک بیان داشت: متاسفانه علیرغم کمک‌های پزشکی و تلاش سایر همکاران موفق به نجات وی از مرگ نشدیم و این جوان ورزشکار در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه جان خود را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز