خبرگزاری کار ایران

ابتکار تاکید کرد:

طرح گفت‌و گوی خانواده برای حمایت از استحکام خانواده در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۵۴

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طرح گفت‌و گوی خانواده برای حمایت از استحکام خانواده در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: اگر مهارت‌های ارتباطی و گفت‌وگویی در جامعه درست شکل گیرد حاصل آن تشکیل نهاد سالم خانواده خواهد بود.

وی افزود: طرح گفت‌و گوی خانواده برای حمایت از استحکام خانواده در حال انجام است.

ابتکار تصریح کرد: خوشبختانه در حال‌حاضر یک جریان اجتماعی برای گفتگوی خانواده با کمک دانشگاهیان و توجه به خانواده به عنوان کانون مهم انسانی در کشور به راه افتاده که خروجی این حرکت و پویش‌ها می‌تواند در جامعه به صورت مثبت منعکس شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه استان اردبیل به دلیل ظرفیت های خوبی که در اشتغال و گردشگری دارد می‌تواند به عنوان یک نمونه و الگوی موفق در بحث توان‌افزایی زنان برای بحث صنایع دستی و اشتغال مطرح شود، خاطرنشان کرد: در این راستا دولت آمادگی دارد طرح‌های کارآفرینی و توان‌افزایی در سطح ملی را حمایت و تقویت کند.

وی با بیان اینکه کارآمدی بیشتر دولت و سلامت اداری و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌ها تا حدی سرنوشت‌ساز و مهم است که باید به آن توجه شده و روی آن سرمایه‌گذاری شود، گفت: باید بتوانیم مطالبات مردم را در این شرایط پیش آمده به خوبی پاسخ دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز