خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

افزایش مراودات اقتصادی اردبیل و وان در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۸۰

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در دیدار معاون استاندار و مدیران بخش گردشگری و بازرگانی استان وان ترکیه اظهار داشت: مشترکات فراوان و فرصت های همکاری بین دو استان وجود دارد و افزایش مراودات اقتصادی را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، بهمن حسین زاده در این دیدار با اشاره به مسافرت تعداد زیادی از شهروندان اردبیلی به استان وان کشور ترکیه اظهار داشت: با شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه های گردشگری وان، نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت های سرمایه گذاری استان اردبیل در ترکیه اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر پتانسیل‌های موجود در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی در استان اردبیل برای انجام مبادلات اقتصادی با استان وان ترکیه؛ به علت برخورداری از مرز و گمرکات مجهز و شبانه روزی امکان بازصادرات کالاهای تجار ترکیه ای از مرز بیله سوار استان اردبیل وجود دارد.

حسین زاده ضمن اعلام موافقت استان اردبیل برای توسعه روابط اقتصادی و اجتماعی با وان ترکیه؛ از اتاق بازرگانی؛ شرکت های گردشگری و نمایشگاهی استان خواست تا نسبت به برنامه ریزی برای افزایش مبادلات با کشور دوست و همسایه ترکیه اقدام کنند.

در این دیدار معاون استاندار وان نیز ضمن دعوت از مقامات استان اردبیل برای سفر به وان، از آمادگی کامل مقامات کشور متبوع خود جهت افزایش مبادلات و مراودات اقتصادی و اجتماعی بین دو کشور خبر داد و از پیشنهاد استانداری اردبیل برای معرفی جاذبه های گردشگری و اقتصادی استان اردبیل در استان وان و حضور گردشگران ترکیه ای در استان اردبیل استقبال کرد.

ایساک چنار ظرفیت های بخش گردشگری استان اردبیل را بسیار بالا دانست و گفت: در دو روز اقامت در این استان متوجه جاذبه های مختلف این استان شدیم و لازم می دانیم در راستای منافع مشترک دو استان گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز