خبرگزاری کار ایران

در روز خبرنگار صورت گرفت؛

ماجرای جنجالی هدیه ویژه شهردار قزوین به خبرنگاران/ شهرداری قزوین: قبر، درخواست خبرنگاران بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۴۰

ماجرای هدیه ویژه شهردار قزوین(قبر) به خبرنگاران استانی در حالی حواشی بسیاری براه انداخت که روابط‌عمومی شهرداری قزوین معتقد است این هدیه درخواست خود خبرنگاران بود که شهردار نیز با آن موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، 17 مرداد 97 در شهرداری قزوین نشستی ما بین خبرنگاران استانی و شهردار قزوین با هدف بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد، که در پی آن اخباری با تیترهای مختلف و این مفهوم که شهرداری قزوین به مناسبت روز خبرنگار قبر رایگان برای خبرنگاران در نظر گرفته در سراسر کشور منتشر شد.

روابط عمومی‌شهرداری قزوین پیرو خبر منتشر شده تصریح کرد: شهردار قزوین در نشست صمیمانه با خبرنگاران حوزه شهری رسانه‌های استان که به مناسبت روز خبرنگار در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، با درخواست خبرنگاران مبنی بر اختصاص قبر رایگان در قطعه هنرمندان به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای موافقت کرد. این درخواست در دوره مدیریت قبلی مطرح شده بود و در این نشست به عنوان یکی از درخواست های خبرنگاران از شهردار قزوین مطرح شد.

عاطفه جهانبخش از خبرنگاران قزوین نیز برای باشگاه روزنامه نگاران در خصوص این خبر نوشت: راستش را بخواهید این قبر رایگان روایت طولانی دارد. اما همه حاضران در جلسه با شهردار قزوین با پیشنهاد خودشان موضوع محل دفن رایگان را مطرح کردند و شهردار هم آن را پذیرفت.

وی در ادامه نوشت: هر چند معتقدم خیلی گزینه‌های بهتر و شایسته تری می‌شد جایگزین این پیشنهاد باشد اما گویا اهالی رسانه ترجیح دادند در شرایطی بمیرند که نگرانی در باب محل دفن و هزینه هایش نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز