خبرگزاری کار ایران

با کمک خیّران البرزی انجام می‌شود؛

بهره‌مندی ۱۳ هزار مددجو از خدمات کانون‌های کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۴۷

معاون فرهنگی کمیته‌امداد البرز درزمینه فعالیت کانون‌های تابستانی این نهاد در البرز گفت: ۱۳هزار مددجوی البرزی با کمک خیران از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کانون‌های کمیته‌امداد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی با اشاره به اینکه تمامی هزینه‌های اجرای برنامه‌های کانون‌ها توسط خیّران تأمین می‌شود گفت: در سال جاری ۳۷۴ میلیون تومان برای برگزاری دوره‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی کانون‌ها و در سطح دانش آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، دختران بازمانده از تحصیل و کودکان هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی راهی جز آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان نداریم، افزود: ۱۳ هزار مددجوی البرزی در برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کانون‌های کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

رجبی با عنوان اینکه برای تمامی مددجویان شرکت‌کننده در برنامه‌های کانون‌ها بر حسب جنسیت، میزان تحصیلات، سن، محل سکونت در شهر یا روستا و علّت تحت حمایت قرارگرفتن، سطح‌بندی انجام می‌شود گفت: در استان البرز سه کانون دائم در شهرهای ساوجبلاغ، نظرآباد و ماهدشت و همچنین کانون‌های موقت سایر دستگاه‌ها به مددجویان البرزی خدمت ارائه می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه کلاس‌های ویژه کودکان در موضوعات قصص قرآنی، قصّه‌های کهن پندآموز، مسابقات و سرگرمی‌های کودکانه، شعر کودک، روش‌های بروز خلاقیت و نقاشی تشکیل می‌شود افزود: کلاس‌های اخلاق اسلامی، احکام، قرآن، عقل معاش، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، طلاق و آسیب‌های روانی، اهمیت علم‌آموزی، مهارت‌های مطالعه، مشاوره و هدایت‌های تحصیلی، کتاب‌خوانی، آمادگی برای ازدواج، اخلاق کار، موفقیت در کسب‌وکار، همسرداری و مهارت‌های هنری ازجمله عناوین دوره‌های آموزشی کانون‌ها در سال ۹۷ است که بر اساس تنوّع مخاطبان برگزار می‌گردد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در استان البرز بیش از ۳۲ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات متنوع این نهاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز