خبرگزاری کار ایران

جمشیدنژاد عنوان کرد:

گیلان باید مقصد گردشگری باشد، نه معبر/ تهیه سند توسعه گردشگری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۷۱

معاون استاندار گیلان گفت: باید با ساز و کار مناسب گیلان را نه به‌عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی‌اصغر جمشیدنژاد امروز در همایش مشارکت اجتماعی، سلامت و نشاط در توسعه گردشگری روستایی که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه دولت‌ها کنار مردم و با حضور سازمان‌های مردم نهاد کارآیی خواهند داشت، تصریح کرد: همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید. 

جمشیدنژاد با اشاره به سیاست‌های دولت و تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر توسعه گردشگری برضرورت بهره‌گیری هرچه بیشتر از این فرصت ایجاد شده تأکید کرد و تصریح کرد: تهیه سند توسعه گردشگری ضروری است.

وی  با بیان اینکه باید سطح زندگی روستائیان عزیز با اجرای طرح‌های گردشگری ارتقاء یابد افزود: شرایطی فراهم شود تا متقاضیان اجرای طرح‌های گردشگری با سرمایه‌های اندک خود و دریافت تسهیلات امکان ارائه خدمات مناسب به گردشگران را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی در روستاها تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی روستایی نقش به‌سزایی در شناخت محصولات تولیدی آن روستا در عرصه‌ ملی و بین‌المللی ایفاء خواهد کرد.

جمشیدنژاد با اشاره به استعداد و توانمندی‌های گیلان در بخش گردشگری ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله خروجی این نشست‌ها منتهی به اقدامات موثر در توسعه بخش گردشگری گیلان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز