خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال با حضور در دفتر ایلنا گیلان :

ازابتدای مسئولیتم در ماسال همواره بین مردم امیدواری ایجاد کردم/رتبه چهارم ماسال در زمینه اشتغالزایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۵۲

فرماندار ماسال با بیان اینکه از ابتدای مسئولیت ام در ماسال همواره بین مردم امیدواری ایجاد کردم،گفت: رسانه ها انتقال دهنده مطالبات مردم به مسئولان هستند و اعتقاد دارم که در همه برنامه ها باید رسانه ها ما را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت ،محمد جواد عامر در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار  گفت : از ابتدای مسئولیت ام در ماسال همواره بین مردم امیدواری ایجاد کردم در این راستا  و با توجه به عدم وجود صنایع در ماسال تصمیم گرفتم که از ظرفیت های گردشگری شهرستان ماسال استفاده کنم.

وی با تصریح بر اینکه قرار است در کمیته برنامه ریزی امسال تخصیص خوبی در جهت اجرای طرح‌های گردشگری در ماسال داشته باشیم افزود: سه هدف گردشگری، پسماند و زیر ساخت را از بدو انتصاب در شهرستان ماسال تدوین و دنبال کرده‌ام .

ماسال چهارمین شهرستان موفق گیلان در ایجاد اشتغال

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه استاندار گیلان از نخستین روزهای تصدی این سمت دو هدف اشتغال و بوم گردی را به فرمانداران تکلیف کرده اند گفت:موفق شدیم در شهرستان ماسال در بخش بوم گردی رتبه نخست گیلان را کسب کنیم.

وی همچنین با اعلام اینکه ماسال رتبه چهارم استان را در زمینه اشتغال زایی کسب کرده است تاکید کرد :اجرای طرح های اشتغال زایی نیز در راستای دستورات اکید استاندار گیلان بوده است.

احداث سالن ورزشی برای بانوان ماسالی

فرماندار ماسال بحث ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی را از مهم ترین اهداف خود در این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد:پس از ورودم به این شهرستان اجرای استخر را دنبال کردم که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

عامر همچنین از تجهیز سه سالن ورزشی در شهرستان ماسال خبر داد و گفت: تجهیز و نوسازی سالن شهید شیرازی این شهرستان درحال پایان  است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز