خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خواستار شد:

تسریع در روند احداث تصفیه خانه شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۷۶

فرماندار ماسال در بازدید از مکان پیشنهادی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ماسال بر لزوم پیگیری سریع در راستای واگذاری زمین و احداث تصفیه خانه فاضلاب ماسال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر فرماندار ماسال به همراه جمعی از مسئولان از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بازدید و بر افزایش سرعت عملیات اجرایی طرح ها تاکید کرد.

 بازدید از مشکلات راه ارتباطی، آب آشامیدنی و مسائل کشاورزان روستای خانقاهبر، اولین بخش برنامه بازدید فرماندار ماسال بود که پس از بررسی این مشکلات و ارائه راهکار از سوی روسای ادارات، محمد جواد عامر دستورات لازم جهت حل این مشکلات را ابلاغ کرد.

وی همچنین در بخش دوم از بازدید خود با حضور در روستای دوله ملال از مشکلات جمعی از کشاورزان این منطقه نیز بازدید کرد و از مدیر جهاد کشاورزی ماسال خواست تا ضمن بررسی دقیق و همه جانبه مشکلات کشاورزان نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی در بازدید از مکان پیشنهادی احداث تصفیه خانه شهرماسال با تاکید بر اهمیت نصب و راه اندازی این تصفیه خانه و فواید آن برای شهر ماسال از ادارات آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای گفت: باید در اسرع وقت اقدامات قانونی در جهت واگذاری این زمین و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهر ماسال صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز