خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای شهر اراک در تذکر به شهردار :

طولانی‌شدن بازسازی میادین باعث نارضایتی مردم شده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۰۹

عضو هیات رئیسه شورای شهر اراک خواستار تسریع در اتمام بازسازی میدان های نماز و فاطمیه شد.

فرزانه رحمتی رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک در صحن رسمی گفت: آقای شهردار آنچه مدت هاست در سطح‌شهر مورد گلایه شهروندان واقع شده است، عدم توجه به اتمام هرچه سریع‌تر بازسازی میدان‌های نماز و فاطمیه است.

وی افزود: این میدان ها مدت هاست به صورت نیمه کاره موجبات آلودگی بصری در شهر را پدید آورده است و متاسفانه تدبیر لازم در خصوص اتمام آن ها اندیشیده نشده است لذا شایسته است به این گلایه شهروندان عزیز اراکی که از زبان نماینده آن ها به عنوان تذکر ابلاغ می گردد هرچه سریعتر جامعه عمل پوشانده شود.

رحمتی در خصوص بسته ماندن خیابان پیروزی در انتقاد به شورای ترافیک شهر اراک گفت: امیدوارم به زودی شاهد بازگشایی خیابان پیروزی باشیم چرا که بستن خیابان در محدوده اختیارات شورای ترافیک نیست و تنها در خصوص ترافیک خیابان ها می‌تواند ورود کند.

رحمتی گفت: در شورای چهارم نیز طی مصوبه ای تصمیم گرفته شد این خیابان بازگشایی شود که متاسفانه نه به مصوبه شورای چهارم اهمیتی داده شد و نه به مصوبه شورای پنجم.

دبیر شورای شهر اراک گفت: همچنین درباره پیاده‌راه سازی خیابان حصار که برای بررسی در شورای ترافیک است، می بایستی هرچه زودتر تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز