خبرگزاری کار ایران

در کرج؛

نونهالان ایرانی قهرمان کشتی فرنگی آسیا شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۸۵

رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان آسیا که امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد با قهرمانی ایران و نائب قهرمانی قزاقستان به پایان رسید.

به گزارش ایلناْ در رقابت‌‌‌های کشتی رشته فرنگی نونهالان آسیا، شش تیم ایران، قزاقستان، هندوستان، قرقیزستان، عراق و ترکمنستان شرکت داشتند که تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران با ۲۲۰ امتیاز مقام قهرمانی، قزاقستان با ۱۹۴ امتیاز نایب قهرمان و تیم‌های هند، قرقیزستان، عراق و ترکمنستان به ترتیب رده‌های سوم تا ششم را کسب کردند.

نتایج انفرادی نیز به شرح ذیل است؛

وزن ۳۸ کیلوگرم؛ میلاد والی‌‌‌زاده از ایران طلایی شد و تیبو خمید از قزاقستان مدال نقره و ملیک از هند برنز را به دست آورد. 

وزن ۴۱ کیلوگرم؛ محمد حاجی‌وند فتحی از ایران طلا، کورمنیک از قرقیزستان مدال نقره و بگدات از قزاقستان مدال برنز را کسب کرد.

وزن ۴۸ کیلوگرم؛ دلی علی خان از قزاقستان مدال طلا، روبین از هند نقره و مهرداد مظهری از ایران بر سکوی سوم ایستاد.

وزن ۵۲ کیلوگرم؛ سعید اسماعیلی از ایران بر سکوی نخست، مری از قزاقستان مدال نقره و کوندنگبام از هند مدال برنز را به دست آورد.

وزن ۵۷ کیلوگرم؛ عزیز از قزاقستان بر سکوی اول، پاتل از هند مدال نقره و دانیال سهرابی از ایران مدال برنز را کسب کرد.

وزن ۴۴ کیلوگرم؛ علی حاجیوند از ایران مدال طلا و ایسلام از قزاقستان مدال نقره و مهدی خلف عیسی برنز را بر گردن آویخت.

وزن ۶۲ کیلوگرم؛ حجت رضایی از ایران مدال طلا و دانلوو مادی از قزاقستان نقره و راوی از هند برنز را به دست آوردند.

وزن ۶۸ کیلوگرم؛ مالیک از قزاقستان مدال طلا را کسب کرد و عمورزاک از قرقیزستان بر سکوی دوم ایستاد و علیرضا ظهر شاه‌آبادی مدال برنز را به دست آورد.

وزن ۷۵ کیلوگرم؛ احمد صلح دوست مدال طلا و به ترتیب عمرو احمد از قزاقستان و دبیاک چاهال از هندوستان مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

وزن ۸۵ کیلوگرم؛ ابوالفضل پایدار مدال طلا، آرشدیپ سینگ از هند بر سکوی دوم قرار گرفت و سریکار بولی آبی از قزاقستان مدال برنز را تصاحب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز