خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر:

احداث راه دسترسی به پل معلق مشگین شهر در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۹۶

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از احداث راه دسترسی به منطقه گردشگری خیاو تا گردولی(پل معلق) واقع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایمانعلی ایمانی در بازدید از این پروژه تصریح کرد: در راستای حمایت از تاسیسات گردشگری،  این پروژه در مسیر سایت پل معلق از سمت روستای میرک و محله قره درویش اجرا می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر اضافه کرد: این مسیر دسترسی در دو کیلومتر با 700 میلیون تومان اعتبار توسط اداره کل میراث فرهنگی استان احداث خواهد شد.

به گفته ایمانی با بازگشایی مسیر تردد از روستای میرک و محله قره درویش نه تنها در تردد مسافران تسهیل خواهد شد، منجر به تردد در مسیر چشم اندازهای باغات روستای میرک می شود.

وی ادامه داد: اجرای این مسیر دسترسی منجر به کاهش بار ترافیکی مراجعه به پل معلق از مسیر قبلی شده و امکان دسترسی به پارک جنگلی و پل معلق را برای مسافران تسهیل خواهد کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر متذکر شد: اداره کل میراث فرهنگی نسبت به تقویت زیرساخت های گردشگری اقدام می کند و در خود شهرستان مشگین شهر نیز برنامه های متنوع در دست اجرا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز