خبرگزاری کار ایران

با هدف خدمت به محرومان صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه مشترک فرماندهی انتظامی و هلال احمر فردیس

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۶۹

برای ارائه خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی به نیازمندان و محرومان و کاهش آسیب های اجتماعی، تفاهمنامه‌ای مابین فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس و جمعیت هلال احمر این شهرستان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به تفاهمنامه فرماندهی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان، جلب مشارکت های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی را از اهداف مهم انعقاد این تفاهم نامه برشمرد و اظهار داشت: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانوادههای مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی، ارتقاء سطح آگاهی آنها در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌توان خانواده‌ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکارهای خودمراقبتی آشنا کرد.

وی در خصوص اهمیت آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: لازمه وجود جامعه سالم، پرداختن به مقوله آموزش و پیشگیری از معضلات اجتماعی است.

سرهنگ جنتی در پایان ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جلسه گفت: کارشناسان و مشاوران دو سازمان میتوانند با همکاری و همفکری هم در راستای پیشگیری از آسیبها و معضلات اجتماعی اقدامات مثبتی انجام داده و پلیس فردیس آماده همکاری در این زمینه است.

نامجو، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس در ادامه این نشست با اشاره به این که توانمندسازی فرهنگی یک الویت مهم است بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فردیس، این معضلات کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز