خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی:

3 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق درشازند توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۷۲

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله ای به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، سرهنگ "یوسف سپهوند"در تشریح این خبر گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون که از استان های جنوبی عازم تهران بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت : در بازرسی به عمل آمده از کامیون توقیفی 933 کارتن انواع قفل‌های مغزی کوچک و بزرگ و قفل های آویزی و ضد سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با قدردانی از مشارکت فراگیر شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز رسمی تهیه کرده و از خرید کالاهای قاچاق و غیر استاندارد به منظور حمایت از تولیدات داخلی و شکوفایی رونق اقتصادی کشور خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز