خبرگزاری کار ایران

سرهنگ آذرکیش خبر داد:

جزئیات دستگیری دو آدم ربای مسلح در سراوان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۷۰

فرمانده انتظامی سراوان جزئیات دستگیری دو آدم‌ربا در شهرستان سراوان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد آذرکیش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: درمورخ ۲۹ خردادماه سال جاری دو نفر آدم ربا در شهرستان خاش پس از آدم ربایی یک نفر تبعه کشور افغانستان، از محل متواری شدند که پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت. طی بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده سرنخ هایی از حضور آدم ربایان در یکی از محلات شهرستان سراوان به دست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان در اجرای نیابت قضایی دادسرای شهرستان‌خاش با انجام یکسری اقدامات گسترده در راستای شناسایی و تحقیقات پلیسی و پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای آنها را در یک منزل مسکونی در منطقه «غفور آباد» سراوان شناسایی کنند.

سرهنگ  آذرکیش ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی تیم عملیاتی پلیس شهرستان به محل عزیمت که پس از محاصره کامل مخفیگاه در یک عملیات غافلگیرانه، دو نفر آدم ربا را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه آدم ربایان تعداد دو قبضه اسلحه کلت همراه مهمات مربوطه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز