خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت عنوان کرد:

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان هزینه به پیمانکار تصفیه خانه شیرآبه سراوان / بررسی پرونده پروژه تصفیه خانه در دیوان محاسبات

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۳۷

شهردار رشت به پرداخت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان هزینه توسط شهرداری رشت به پیمانکار تصفیه خانه شیرآبه سراوان اشاره کرد و گفت: پرونده پروژه تصفیه خانه در دیوان محاسبات مورد بررسی قرار دارد و معتقدم نباید به نوعی اقدام کرد که این اسناد به تهران برگشت داده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی با اشاره به قرار داد اجرای پروژه تصفیه خانه سراوان افزود: تشکیلات حوزه اجرا به ناچار و در یک مقطع زمانی و به منظور بهره مندی از اسناد خزانه دولتی ، اقدامات انجام شده پیرامون پروژه تصفیه خانه سراوان را تایید کرد.

وی با بیان اینکه در صورت کم کاری در این حوزه ۷ میلیارد تومان اختصاص یافته از محل اسناد دولتی برای احداث تصفیه خانه را از شهرداری رشت بازپس می گیرند افزود: اعتبار احداث تصفیه خانه شیرآبه سراوان از محل اسناد خزانه تامین شده و در صورتی که اقدامات قابل قبولی در این حوزه انجام نشود این اعتبار مجددا بازپس گرفته می شود.
 
نصرتی به پرداخت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان هزینه توسط شهرداری رشت به پیمانکار تصفیه خانه شیرآبه سراوان اشاره کرد و گفت: پرونده پروژه تصفیه خانه در دیوان محاسبات مورد بررسی قرار دارد و معتقدم نباید به نوعی اقدام کرد که این اسناد به تهران برگشت داده شود.
 
شهردار رشت با اشاره به وضعیت رودخانه های رشت بیان کرد: در حال حاضر رودخانه های رشت با پنج آلاینده مواجه بوده و در رودخانه های رشت فقط فاضلاب عبور می کند.
 
وی افزود: در هر ثانیه ۶۶۰ لیتر فاضلاب در رودخانه‌های رشت عبور می‌کند و اگر تصمیمی اساسی برای این مشکل گرفته نشود رودخانه های رشت به طور کامل به فراموشی سپرده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز