خبرگزاری کار ایران

غضنفری تاکید کرد:

دولت از پروژه ملی بزرگراه شمالی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۲۴

رئیس امور هماهنگی و نظارت حوزه معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه از نظر من بزرگراه شمالی کرج، پروژه ای ملی است، گفت: دولت حمایت بیشتری از این پروژه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سید حسن غضنفری در جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه مشارکت در احداث آزاد راه تهران_کرج (ادامه بزرگراه شهید همت به البرز) و بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج، اظهار داشت: این پروژه به لحاظ وسعت و اهمیت، پروژه ای ملی و فرا استانی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگراه شمالی کرج با وجود مشکلات و موانع بی شمار در بخش معارضین ملکی و منابع مالی، از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، افزود: به لحاظ اهمیت این پروژه در بعد کاهش ترافیک درون شهری و برون شهری، از نظر بنده بزرگراه شمالی کرج، پروژه ای ملی محسوب می شود.

رئیس امور هماهنگی و نظارت حوزه معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بی شک به دلیل اهمیت دو طرح ملی یاد شده، پروژه بزرگراه شمالی کرج و ادامه بزرگراه شهید همت به البرز، تحت حمایت دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت در بعد تسهیل در اقدامات اداری و مکاتبات، پیگیری و مساعدت‌های لازم را ارایه خواهد کرد، گفت: با توجه به وضعیت مالی و اقتصادی کشور، نمی‌توان افق روشنی را برای کمک مالی به این پروژه متصور شد اما می‌توان با برنامه ریزی دقیق در حوزه اقتصادی کردن این طرح، اقدام کرد.

غضنفری با اعلام اینکه بزرگراه شمالی کرج در مسیر مهمی واقع شده و می‌توان بر مبنای این مهم، طرح‌های ویژه اقتصادی در این راستا تعریف کرد، گفت: قطع یقین دولت حمایت بیشتری از این پروژه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز