خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

آیت الله هاشمی سنبل مدیریت بحران بود/ برخی مدیران 40 سال است فقط خورده‌اند و خوابیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۱۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مرحوم هاشمی نماد و سمبل عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: مدیریت آیت الله هاشمی در زمان بحران زبانزد خاص و عام بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی درنشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استان کشور در ارومیه گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد و سنبل عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بزرگواری بود که مدیریتش در زمان بحران زبانزد خاص و عام بود.

حضرت پور ادامه داد: بر این اساس از فرزندش محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران این انتظار وجود دارد که مشکلات موجود و پیش رو در مدیریت شهری را با اتخاذ راهکارهایی مدیریت کند تا به ایده آل های یک شهر آرمانی دست یابیم.

وی افزود: از شورای عالی استان‌های کشور نیز این انتظار وجود دارد که با برنامه‌ریزی و آسیب شناسی مسایل و با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی مشکلات حاکم را حل کند.

وی ادامه داد: برخی چهل سال است خورده اند و خوابیده اند، هیچ برنامه ای برای روزهای بحرانی نداشته اند، اگر این طور نبود امروز برق بازار ارومیه را فلج نمی‌کرد. این مسئله برق فورا باید برنامه ریزی و حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز