خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

درمان ایمپلنت پرهزینه اما اساسی است/ انتقاد از نبود پوشش بیمه‌ای قوی برای مراجعه مردم به دندانپزشکی

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۳۹۱

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه درمان ایمپلنت پرهزینه اما اساسی است، اظهار کرد: در برخی موارد در درمان‌های دندانپزشکی هیچ راهی به جز ایمپلنت برای درمان وجود ندارد و به این دلیل است که هزینه ایمپلنت در مقایسه با دیگر درمان‌های دندانپزشکی، هزینه معقولی است.

به گزارش ایلنا، عباسعلی خادمی رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان در خصوص چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت در اصفهان اظهار کرد: این همایش در ادامه سمینارهای آموزشی برای ارتقای دانش نظری و عملی دندانپزشکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت های دندانی از سوم تا پنجم مرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود، افزود: در این همایش با حضور ۱۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی ۱۰ کارگاه عملی و چهار جراحی زنده را خواهیم داشت.

رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان با بیان اینکه در چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت ۳۰ سخنران جدیدترین دستاوردهای این حوزه را تشریح می‌کنند، ادامه داد: در این همایش ۱۸ مقاله پذیرفته شده است و نمایشگاهی با ۳۰ غرفه نیز آخرین دستاوردهای شرکت‌های تجاری و تولید کننده در این عرصه را به نمایش می‌گذارد.

وی گفت: مهمانان خارجی چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت‌های دندانی در اصفهان از کشورهای ترکیه، آلمان و آمریکا حضور می‌یابند.

خادمی با بیان اینکه درمان ایمپلنت پرهزینه اما اساسی است، اظهار کرد: در برخی موارد در درمان‌های دندانپزشکی هیچ راهی به جز ایمپلنت برای درمان وجود ندارد و به این دلیل است که هزینه ایمپلنت در مقایسه با دیگر درمان‌های دندانپزشکی، هزینه معقولی است.

به ازای هر ۲۵۰۰ نفر یک دندانپزشک وجود دارد

خادمی با اشاره به علاقمندی ۶۰ درصد شرکت کنندگان کنکور در رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی گفت: ۳۲ هزار دندانپزشک در کشور وجود دارد و می توان گفت به ازای هر ۲۵۰۰ نفر یک دندانپزشک در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه تنها ۱۲ درصد هزینه‌های دندانپزشکی در بیمه‌های تکمیلی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: نبود پوشش بیمه‌ای قوی در حوزه دندانپزشکی مراجعه مردم برای درمان را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص افزایش تعرفه‌های دندانپزشکی در سال جاری گفت: امسال تعرفه‌های دندانپزشکی ۲.۵ درصد افزایش داشته است و دندانپزشکان به دلیل وجود تورم و عدم دسترسی مردم به خدمات خود علاقمند به افزایش تعرفه بیش از این نیستند.

وی با اشاره به پذیرش ۲۰۰ بیمار در روز در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هزینه‌ها در این مرکز به نسبت کلینیک‌های سطح شهر به نوعی تا یک چهارم قیمت است.

خادمی اضافه کرد: دانشکده دندانپزشکی اصفهان با داشتن ۱۰۰ عضو هیات علمی، ۸۰۰ دانشجوی دندانپزشکی حرفه‌ای و بیش از ۱۰۰ دستیار تخصصی در ۱۱ گروه آموزشی و تخصصی مشغول تربیت نیروی متخصص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز