خبرگزاری کار ایران

در کرج؛

قاتلان جوان باغستانی، دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۶۹

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری قاتلان جوان 22 ساله ای که در درگیری خیابانی در منطقه باغستان کرج جان خود را از دست داد، خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ جواد صفایی، گفت: به دنبال ارسال پرونده نزاع و درگیری دسته جمعی به کلانتری 19 باغستان کرج که طی آن جوانی 22 ساله بر اثر ضربات جسم سخت به شدت آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده است پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

وی افزود :  تعداد 5 نفر متهم به قتل که در درگیری حضور داشتند دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بازجویی های ماموران منکر هر گونه درگیری با فرد مصدوم شدند .

این مقام انتظامی اظهار کرد : در بررسی آخرین وضعیت مصدوم و طبق اظهارات پزشک معالج وی ضربه وارده به حدی بوده است که جمجمه شکسته و بافت های مغز آسیب دیده و با توجه به پایین بودن علائم حیاتی ، امکان زنده ماندن متهم بسیار ضعیف تشخیص داده شد .

سرهنگ صفایی گفت : با توجه به انکار متهمان ، ماموران به محل درگیری اعزام که طی تحقیقات محلی از افرادی که در زمان درگیری در محل حضور داشتند محرز شد که موضوع درگیری به خاطر اختلاف خانواده دو نفر از متهمان دستگیر شده است که بعد از درگیری لفظی که با یکدیگر داشتند ، یکی از آن ها برای انتقام به همراه برادر خود و فرد مصدوم به محل درگیری مراجعه که طی آن با پرتاب سنگ و شیشه به یکدیگر «م-ن» (جوان بستری در بیمارستان ) دچار آسیب مغزی می شود .

وی با بیان این که در ادامه رسیدگی به پرونده ، ماموران با خبر می شوند که با وجود تلاش کادر پزشکی متاسفانه (م-ن)در بیمارستان فوت کرده است گفت : در بازجویی های تکمیلی ماموران مشخص شد که (خ-ع ) یکی از متهمان دستگیر شده با وارد آوردن ضربات چوب دستی به سر مقتول ، متهم اصلی پرونده است که با قرار بازداشت موقت و سایر متهمان نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز