خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

عملیات اجرایی تعریض محور سه راهی معموره - بلداجی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۲۰

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهار محال و بختیاری از تعریض محوره معموره – بلداجی به طول 12 کیلومتر خبر داد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه محور بروجن – بلداجی از نظر مسیر دسترسی به مناطق طبیعی و گردشگری منطقه محسوب می‌شود و در این ایام در این محور افزایش حجم سفرهای تابستانی را شاهد هستیم لذا به منظور تسهیل در رفت و آمد و کاهش تصادفات احتمالی محور سه راهی معموره – بلداجی به طول 12 کیلومتر تعریض شد.

وی با بیان اینکه عملیات تعریض این محور به متراژ چهار متر دو متر از هر سمت صورت گرفته خاطرنشان کرد: این پروژه که از خواسته‌های به حق چندین ساله مردم محلی بوده محور سه راهی معموره – بلداجی از محورهای پرترافیک شهرستان بروجن و در مسیر عبور زائران امامزاده حمزه علی(ع) واقع است که به علت عرض کم آن بعضا شاهد حوادث رانندگی در آنجا بودیم که با تعریض این جاده دارای عرض بیشتر و به نسبت تردد ایمن‌تر خواهد داشت.

جمشیدی از آغاز اجرای عملیات شانه‌سازی و لکه‌گیری آسفالت محور مذکور نیز خبر داد و افزود: شانه‌سازی خاکی محور فوق نیز در دست انجام است. امیدواریم تا اواخر مردادماه سال جاری به اتمام رسیده تا مردم  با اطمینان خاطر بیشتر در این محور تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهار محال و بختیاری در پایان ابراز امیدواری کرد که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان وسایل نقلیه دیگر کمتر شاهد کاهش تصادفات در محورهای استان چهار محال و بختیاری باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز