خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان‌رضوی خبرداد:

ورود بیش از 14 میلیون زائر و مسافر به خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۶۴۹

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان‌رضوی از ورود بیش از 14 میلیون زائر و مسافر تا چهاردهم فروردین به خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی فروزان گفت: از 25 اسفند 96 تا چهاردهم فروردین امسال 14 میلیون و 215 هزار و 100 نفر وارد خراسان رضوی شده اند.

مهدی فروزان افزود: آمار ورود زائر و گردشگر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 11 درصد افزایش دارد.

وی گفت: هشت میلیون و 441 هزار و 418 نفر از آمار ورود رائر و مسافر به خراسان رضوی مربوط به مشهد مقدس بوده است که در مقایسه با پارسال ، 12  درصد افزایش دارد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: یک میلیون و 123هزار و 74نفر از افراد ورودی به خراسان رضوی، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی، 388 هزار و 361نفر از این افراد با قطار، 250 هزار و 169 نفر از طریق فرودگاه‌ها و 12 میلیون و 453 هزار و 496 نفر با وسائل نقلیه شخصی به استان وارد شده اند.

فروزان گفت: آمار ورودی از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی در مقایسه با سال قبل، سه و نیم درصد کاهش، با قطار 3 و دو دهم درصد افزایش، از طریق فرودگاه ها هشت درصد کاهش و با وسائل نقلیه شخصی 13 و 3 دهم درصد افزایش دارد.

 متوسط ورود روزانه زائر و گردشگر به استان در 19 روز گذشته 748 هزار و 163 نفر و این آمار برای مشهد مقدس 444 هزار و 285 نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز