خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ایمن‌سازی دو هزار و 200 متر از محور استراتژیک بروجن – لردگان

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۱۶۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری از نصب بیش از دو هزار و 200 متر نیوجرسی در محور استراتژیک بروجن – لردگان با هدف ایمن‌سازی و افزایش امنیت‌بخشی به سفرها در این محور خبر داد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با توجه به اینکه محور بروجن-لردگان یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری است، لذا به منظور تسهیل در رفت و آمد، ایمن‌سازی، افزایش امنیت بخشی به سفرها بیش از دو هزار و 200 متر نیوجرسی در این محور نصب شد. 

وی عملیات نصب نیوجرسی را یکی از موارد ایمن‌سازی جاده‌ها و موثرترین روش‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای عنوان کرد و افزود: به همین دلیل در کیلومترهای 55، 32 ، 24 و 15 این محور استراتژیک استان با بودجه‌ای بالغ بر 17 میلیارد ریال ایمن‌سازی به صورت  اجرای عملیات نصب نیوجرسی صورت گرفت. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به صورت تقریبی نصب هر کیلومتر نیوجرسی 8 میلیارد ریال هزینه دربر دارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری در طول سال برای بسیاری از محورهای استان اقدام به ایمن‌سازی نقاط حساس جاده‌ها با نصب نیوجرسی می‌ کند تا با این اقدام ایمنی محورهای مواصلاتی افزایش و به تبع آن شاهد کاهش تصادفات در سطح این استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز