خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده:

بیش از 800 خیریه خدمات رسان در اصفهان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۵۹۷

استاندار اصفهان گفت: وجود بیش از ۸۰۰ خیریه با اهداف بسیار ارزشمند در استان در جهت خیر رساندن به دیگران و توسعه امر خیر رسانی از هنرهای مردم اصفهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با حضور محسن مهرعلیزاده آیین کلنگ‌زنی مرکز جامع خدمات اجتماعی(توانبخشی، آموزشی، فرهنگی و نیکوکاری) موسسه خیریه قائم الرضا(ع) شهر بهارستان برگزار شد.

استاندار اصفهان در آیین کلنگ زنی مرکز جامع خدمات اجتماعی(توانبخشی، آموزشی، فرهنگی و نیکوکاری) موسسه خیریه قائم الرضا(ع) در شهر بهارستان اظهارداشت: هرچه در وصف کارهای نیک و ارزشمند سخن بگوییم باز هم نخواهیم توانست حق مطلب را ادا کنیم چرا که انسان خلیفه الله است و تکریم انسان ها تکریم الهی است بویژه تکریم کسانی که عزتشان بالاست ولی به دلیل معلولیت نیازمند کمک هستند.

وی اضافه کرد: خوشا به حال انسان هایی که این معلولیت ها را درک می کنند و براساس درک این مقوله بدون اینکه مزدی بطلبند و منتی بگذارند با عشق و علاقه چنین کارهایی را شروع می کنند و امروز برای کلنگ زنی این مجتمع همت گماشتند و این امر قدمشان را محکم تر و راهشان را کاملتر می کنند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این مجموعه می تواند از بروز بی دقتی های پزشکی و مشاوره های نادرست پزشکی و خانوادگی که امروزه در جوامع مختلف دیده می شود پیشگیری نماید، افزود: هرچه جامعه سالمتر و نیروهایی که در جامعه بروز و ظهور پیدا می کنند فعالتر باشند جامعه ای موثر تر و سالمتر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این قبیل اقدامات ارزشمند قدم گذاشتن در ساختن انسان ها و جامعه ی خوب و موثر است و به مصداق آیه شریف قرآن زمانی که انسانی را به عرصه زندگی و فعالیت وا می دارد همانند این است که همه ی دنیا را زنده می کند و این افتخاری برای کسانی است که در این جمع فعالیت می کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان به هنرمند بودن معروف هستند و اصفهان مرکز هنر ایران است؛ افزود: وجود بیش از ۸۰۰ خیریه با اهداف بسیار ارزشمند در استان و با دار بودن افرادی با توانمندی فکری و اجتماعی که در جهت خیر رساندن به دیگران و توسعه امر خیر رسانی فعالیت می کنند نیز از هنرهای مردم این خطه می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز