خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

تحویل 141 دستگاه تاکسی به مددجویان تهرانی/ دریافت پایان شهریور ماه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۱۵

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: تا پایان شهریورماه امسال زمینه اشتغال 141 مددجوی تحت حمایت در استان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن ولیئی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد توانمند‌سازی و اشتغال مددجویان تحت حمایت است، بیان کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه، زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت خود را فراهم کند.

وی با بیان اینکه طبق تفاهمنامه کمیته امداد کشور با اتحادیه تاکسیرانی مقرر شده است، پنج هزار تاکسی به مددجویان این نهاد در سراسر کشور تحویل داده شود، ادامه داد: سهم مددجویان استان تهران از این تعداد 141 دستگاه است که تا پایان تابستان به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به شرایط متقاضیان برای دریافت این تاکسی‌ها گفت: داشتن گواهی نامه معتبر، تاهل، عدم استفاده از تسهیلات کمیته امداد، بیکاری و نداشتن شغل برای متقاضیان الزامی است.

ولیئی اضافه کرد: این خودروها شامل سمند، پژو 405، آریو و برلیانس است که بر اساس شرایط از جمله آورده مددجو و مبلغ تسهیلات قابل پرداخت، نوع خودرو تعیین می‌شود.

وی بابیان اینکه کمیته امداد هر استان باید مددجویان مستعد را شناسایی و به دفاتر تاکسیرانی معرفی کند، یادآور شد: این طرح در شهرهای با جمعیت بیش از 100 هزار نفر اجرا می‌شود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز