خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار اردبیل با وزیر کشور مطرح شد:

ضرورت جبران خسارت ناشی از سرمازدگی محصولات کشاورزان استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۸۱

استاندار اردبیل در دیدار با رحمانی فضلی، وزیر کشور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان، بر لزوم توجه بیشتر به این استان تاکید کرد.

 به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه عمده درآمدهای عمومی این استان از بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی است گفت: در سال زراعی جاری سرمازدگی‌های مکرر موجب شده تا به بخش عمده ای از باغات این استان خسارت جدی وارد شود که مراتب توسط ستاد مدیریت بحران استان و عوامل وزارت جهاد کشاورزی صورتجلسه و به وزارتخانه تقدیم شده است.

وی ضمن درخواست صدور دستور جبران خسارت وارده به بخش کشاورزی، از وزیر کشور خواست تا اعتبار لازم برای احداث مسیر جایگزین جاده کوثر-خلخال که در اثر رانش تخریب شده است از محل اعتبارات ستاد بحران کشور تامین شود.

وزیر کشور هم ضمن تشکر از فعالیت‌های استاندار اردبیل و مدیران استانی، قول داد تا در رفع مشکلاتی که استاندار اردبیل در گزارش خود به آنها اشاره داشت تلاش و مساعدت کند.

همچنین وزیر کشور با توشیح درخواست های کتبی ارائه شده توسط استاندار اردبیل از مدیریت ستاد بحران خواست تا با توجه به اهمیت معیشت کشاورزان و باغداران نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز