خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار سانحه سقوط هواپیمای یاسوج؛

جستجوی اسناد و مدارک جانباختگان در ارتفاعات دنا/ شناسایی هویت 2 مسافر / انتقال و بررسی لاشه هواپیما

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۲۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر 64 نفر از جانباختگان سانحه هوایی ارتفاعات دنا از نظر DNA کامل بوده و آنها را تحویل داده‌ایم و دو نفر آخر هم شناسایی شدند و در حال تحویل به خانواده‌های‌شان هستیم.

به گزارش ایلنا، احمدی گفت: در سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج ، شدت برخورد هواپیما با ارتفاعات باعث شده اشیاء و وسایل به مناطق اطراف پرتاب شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ارتفاعات دنا یخچالی بوده مدارک و اسناد این جانباختگان در منطقه پخش شده است.

وی ادامه داد: پیکر ۶۴ نفر از جانباختگان سانحه هوایی ارتفاعات دنا از نظر DNA کامل بوده و آنها را تحویل داده‌ایم و یکی دو نفر آخر هم شناسایی شدند و درحال تحویل به خانواده‌های‌شان هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: با توجه به اینکه منطقه یخچالی بوده است مدارک و اسناد این جانباختگان در منطقه پخش شده بودند، این منطقه تحت حفاظت قرار دارد. البته مرحله اول که جستجو و انتقال اجساد این عزیزان بوده، کاملا انجام شده است. 
 
احمدی یادآور شد: در این مرحله اگر سازمان هواپیمایی بخواهد لاشه هوایپما را که این جزو قوانین بین‌المللی است برای بررسی‌های بعدی منتقل کند، در مراحل دیگر این اقدام هم در دستورکار قرار دارد. مسئولان مدیریت بحران و پزشکی قانونی استان اعلام کرده‌اند، مراحل شناسایی و انتقال اجساد به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز