خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد در شورای شهر خبر داد:

190 درصد از بودجه عوارض نوسازی محقق شده است/ افزایش 18 درصدی در بخش وصول درآمدهای نقدی

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۷۷

سرپرست شهرداری کرج از تحقق 190 درصدی بودجه عوارض نوسازی خبر داد و گفت: شهرداری کرج به منظور سرعت بخشیدن به اخذ عوارض نوسازی، برنامه‌های ویژه ای دارد. 

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی نژاد امروز در شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تلاش شهرداری برای افزایش درآمد و کاهش هزینه های جاری، اخذ عوارض نوسازی را از جمله راهکارهای افزایش درآمد شهرداری ذکر کرد و افزود: در صورت همکاری شهروندان برای پرداخت عوارض خود، شهرداری می تواند سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به شهر را افزایش دهد.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه سرعت بخشیدن به اخذ عوارض کمک شایانی به ارایه مطلوب خدمات می کند، عنوان کرد: شهرداری کرج به منظور تحقق آن، اقدام به ارسال اخذ عوارض نوسازی از طریق پست برای شهروندان می کند.

وی اضافه کرد: این اقدام به صورت پایلوت و ظرف مدت سه ماه در منطقه یک شهرداری کرج اجرایی می شود و در صورت موفقیت طرح، تمامی مناطق شهرداری کرج عوارض نوسازی را به صورت قبض برای شهروندان ارسال خواهند کرد.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش 14 درصدی تحقق وصول نقدی و تهاتری در مناطق 10 گانه شهرداری کرج طی سه ماه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، خبر داد و افزود: در این بخش به ترتیب مناطق 1، 8 و 9 رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

احمدی نژاد با توضیح این موضوع  که طی سال جاری در بخش تهاتری عقب تر از سال گذشته هستیم، گفت: در این بخش مناطق 1، 5 و 2 رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی افزایش همچنین افزایش 18 درصدی در بخش وصول درآمد های نقدی را یادآور شد و گفت :مناطق 12، 1 و 4 به ترتیب در این بخش موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

 این مسول شهری، طی فروردین ماه سال جاری 14 درصد از بودجه پیش بینی شده محقق شده که این درصد در اردیبهشت ماه سال جاری به 49 درصد رسیده و در خرداد ماه در مجموع مناطق 10 گانه شهرداری 54 درصد وصولی داشته ایم و طی سه ماه اول سال، 39 درصد بودجه پیش بینی شده را محقق کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز