خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد:

آتش‌سوزی مهیب در 3 انبار چوب‌ و مبل در بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۰۳۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ۳ سوله ۵۰۰۰ متری چوب و مبل در بزرگراه آزادگان طعمه حریق شد.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی بامداد جمعه از وقوع آتش سوزی گسترده انبار و کارگاه چوب بری و تولید مبل در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۲۳:۴۶ پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع رسانی شد، که باتوجه به گستردگی آتش‌سوزی ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب به محل حادثه که خارج از محدوده شهرداری تهران بوده است، اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در یک مجتمع چوب بری و مبل سازی رخ داده بود، که طی این حادثه ۳ باب از سوله ها، جمعا به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع دچار آتش سوزی شده و هر ۳ باب سوله به طور کامل مشتعل بود و بخش های زیادی از سقف های سوله ها بر اثر شدت حرارت در دقایق اولیه تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش به یک محوطه حدودا ۱۰۰۰ متری در همان محدوده که محتوی تعداد زیادی پالت بود، نیز سرایت و آنها را نیز کاملا شعله ور کرده بود و باد شدیدی که در آن زمان در حال وزیدن بود، سبب تسریع سرایت آتش به کارگاه های مجاور می شد.

وی گفت: یک دستگاه خودرو پژوه ۲۰۶ نیز در یکی از سوله ها قرار داشت، که آتش به آن سوله نیز سرایت کرده و خودرو مذکور را شعله ور کرد.

ملکی با بیان این که خوشبختانه این حادثه مصدومیتی از بین آتش نشانان و کسبه حاضر در صحنه رخ نداد، گفت: البته حادثه خسارت های مالی بسیار زیادی داشت.

ملکی از آغاز عملیات اطفا آتش توسط آتش نشانان از چند جهت خبر داد و گفت: آتش نشانان به سرعت شعله های سرکش آتش را تحت کنترل خود در آوردند و با تلاش بسیار موفق به خاموش شدن آتش شدند و لکه گیری و ایمن سازی نیز انجام شده و محل برای ادامه اقدامات به آتش نشانان چهاردانگه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز