خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا مطرح شد:

ناامیدی مردم بزرگترین ضربه به نظام است/ شهادت 36 هزار دانش‌آموز در دفاع مقدس/ ایران در حوزه تسلیحات دفاعی مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۸۹

جانشین فرماندهی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ جریان سیاسی و غیرسیاسی حق ندارد که مردم را از خدمات انقلاب و نظام ناامید کند، اظهارداشت: ناامید کردن مردم از این خدمات بزرگترین ضربه بر پیکر انقلاب است.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: برای این انقلاب هزاران شهید تقدیم شده و معنایی ندارد که کسی و یا کسانی، مردم را از خدمات انقلاب اسلامی ناامید کنند.

وی با بیان اینکه همه ما باید " ید واحد" و تابع "ولایت" باشیم، اظهار داشت: نباید کاری کرد که مردم از این انقلاب ناامید شوند و ناامید کردن مردم از خدمات انقلاب اسلامی از اهداف دشمنان نظام است.

این فرمانده سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ ناامید کردن مردم از خدمات انقلاب بزرگترین ضربه بر پیکره نظام خواهد بود و رسانه‌ها باید این خدمات را بگویند تا مردم ناامید نشوند.

انصاری با اشاره به خدمات صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: خدمات صورت گرفته در این دوران قابل مقایسه با گذشته نیست و رسانه ها باید این خدمات را بطور شفاف برای مردم اطلاع رسانی کنند. در دوران دفاع مقدس همه ما در کنار هم با لفظ " برادر " از ایران دفاع کردیم و الان هم مسئولان و مردم باید با همان لفظ از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

این فرمانده سپاه با تاکید براینکه عبور از خط ولایت و اتحاد به معنای همراهی کردن با اهداف دشمنان است، اظهار داشت: با چالش درست کردن و تخریب خدمات انقلاب اسلامی نمی توان به اهداف انقلاب دست یافت.

انصاری گفت:‌ در دوران جنگ، ارتشی‌ها در کنار سپاهی‌ها و بسیجیان در کنار ژاندارمری‌ها بودند و الان هم بایستی مسئولان و مردم فارغ از اصولگرا و اصلاح طلب در کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌های فراوانی در دوران جنگ با اتحاد مردم و مسئولان بدست آمد، یادآور شد: این حماسه‌ها اکنون باید تکرار شود و مردم و مسئولان همانند دوران جنگ در کنار هم باشند.

جانشین فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با کمترین تسلیحات و امکانات در برابر 40 کشور دنیا در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردیم و الان هم نبرد دیگری با عنوان جنگ اقتصادی وجود دارد که باید در برابر آن ایستادگی کرد.

انصاری با برشمردن برخی موفقیت های صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایران اکنون بعنوان یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه فناوری و حتی تسلیحاتی است درحالی که قبل از انقلاب این موفقیت‌ها نبود.

 36 هزار حسین فهمیده در جنگ به شهادت رسید

جانشین فرماندهی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 500 هزار بسیجی دوران دفاع‌مقدس دانش‌آموز بودند، تصریح کرد: از این تعداد 36 هزار حسین فهمیده به شهادت رسید.

انصاری گفت: در هیچ انقلابی از دنیا چنین چیزی مشاهده نشده که دانش آموزان کم سن و سال از مملکت خود دفاع کند و در هشت سال دفاع مقدس، ما چنین چیزی را به راحتی لمس و مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه " داعش" در تلاش بود از حضور دانش آموزان در نبردهای خود بهره ببرد، اظهار داشت: آنان آموزش‌های فراوانی به کودکان و نوجوانان در باب آدمکشی یاد دادند اما دانش آموزان دوران دفاع مقدس ما از خاک و دین خود دفاع کردند.

جانشین فرماندهی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: داعش بدنبال تیشه زدن به ریشه اسلام بود و فکر می‌کرد می‌تواند براحتی این ریشه را قطع کند اما نمی‌دانست که ریشه های اسلام در قلب و دل مسلمانان است.

انقلاب ایران جغرافیای تولید علم را در دنیا تغییر داد

انصاری تاکید کرد که انقلاب اسلامی جغرافیای تولید علم را در دنیا تغییر داده و الان دنیا به ایران بعنوان یکی از کشورهای پیشرفته در این حوزه نگاه می کند.

وی گفت:‌ نرخ تولید علم در ایران 11 و نیم برابر بالاتر از میانگین جهانی بوده و سریع ترین رشد علمی را در دنیا داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران در رتبه 22 دنیا در تولید علم است، خاطرنشان کرد: رتبه ایران در تولید علم نانو رتبه چهارم دنیا است.

انصاری به پیشرفت های ایران در حوزه اقتصادی هم اشاره و اظهارداشت:  ایران در قبل از انقلاب در بحث اقتصاد تک قطبی بود اما اکنون اینگونه نیست.

وی گفت: ‌ایران در تولید سیمان از شش میلیون تن به 80 میلیون تن رسیده  و هم اکنون در حال احداث کارخانه سیمان برای 10 کشور دنیا هستیم.

این فرمانده سپاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی دیگر از پیشرفت های انقلاب اسلامی اشاره و ادامه داد:‌ قبل از انقلاب تنها 13 سد داشتیم اما اکنون بیش از 604 سد کوچ و بزرگ داریم.

ایران در بحث تسلیحات دفاعی مشکلی ندارد

انصاری افزود: در دوران انقلاب اسلامی شاهد گازرسانی به 870 شهر و هزاران روستا هستیم درحالیکه این آمارها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی به سیستم‌های دفاعی ایران در شرایط کنونی هم اشاره و تاکید کرد که ایران در حوزه تسلیحات دفاعی مشکلی ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران اکنون در بحث سیستم دفاعی موشکی، ناوها و ساخت زیردریایی ها، ساخت انواع سلاح های جنگی و وجود مهمات های مختلف مشکلی ندارد.

انصاری تاکید کرد که ایران بعد از انقلاب اسلامی در حوزه تسلیحاتی بسیار مقتدر و باصلابت بوده و در این حوزه در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وی در پایان گفت که راهکار و رمز موفقیت ایران در برابر مشکلات کنونی کشور، اتحاد و تبعیت از ولایت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز