خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار طالقان؛

جلسه طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز طالقان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۱۴۰

جلسه طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز طالقان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، مدیران ادارات ذیربط، نمایندگان شوراهای اسلامی و سمن های دوستدار محیط زیست برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صادقلو، فرماندار طالقان در ابتدای جلسه طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز طالقان به موقعیت و اهمیت فعالیت های آبخیزداری با عنایت به تغییرات اقلیمی اشاره و بیان کرد: این طرح اگر خوب عملیاتی شود اثرات و برکات خوبی را برای مردم و محیط زیست خواهد داشت و تأثیر قابل توجهی در توسعه و اقتصاد منطقه دارد.

صادقلو تأکید کرد: اجرای طرح، نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولان و مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان طالقان نیز طی سخنانی خواستار ارائه آموزش مطلوب به مردم در این زمینه شد.

فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان این مطلب که تمامی فعالیتها باید بر اساس و منطبق با آمایش سرزمین باشد، افزود: جلب مشارکت مردم در تحقق اهداف توسعه پایدار نظام مند منابع مالی، انسانی، اجتماعی و سرمایه های طبیعی و نیز بهبود معیشت مردم به ویژه روستائیان از اهداف تشکیل این طرح است.

فرضی، همچنین خواستار تلاش و پیگیری همه دستگاه ها برای اجرایی کردن  اهداف چشم اندازه طرح به مدیریت فرماندار شهرستان شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز