خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گلستان خبرداد:

رهایی کودک 4 ساله از چنگال آدم ربایان در آزاد شهر

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۲۹

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: کودک 4 ساله ای که به‌علت درگیری‌های طایفه‌ای در شهرستان آزادشهر ربوده شده بود، با تلاش مأموران انتظامی سالم از دست آدم‌ربابان نجات یافت.

به گزارش ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مردی 34 ساله به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر مراجعه و اعلام کرد افرادی ناشناس با سر و صورتی بسته به درب منزلش مراجعه و اقدام به درگیری و ضرب‌وشتم وی و همسرش کرده‌اند.
 
فرد شاکی بیان کرد: برای نجات جان خود و اعضای خانواده با خودرو از محل گریختیم، اما آنها در مکانی خارج از شهر جلوی ما را گرفته و اقدام به ربودن پسر چهار ساله‌ام از داخل خودرو کرده به‌ سرعت از محل متواری شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی مراجع قضایی تحقیقات پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.
 
وی افزود: بررسی‌های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد چند روز پیش بین دو طایفه بر سر اختلافات قومی و قبیله‌ای درگیری و نزاعی صورت گرفت که شاکی عضو یکی از آن طایفه‌ها بوده است، لذا با این احتمال که اقدام مجرمانه توسط طایفه مقابل صورت گرفته باشد تحقیقات پلیسی به‌صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.
 
سردار جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه پلیس، سرانجام یکی از آدم‌ربا‌ها در حالی که با سواری زانتیا در سطح شهر در تردد بود توسط مأموران شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در تحقیقات صورت‌گرفته اعلام کرد به‌علت درگیری و دعوایی که چند روز پیش شاکی با طایفه آن‌ها داشته، اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.
 
سردار جاویدان اظهار کرد: با ادامه تحقیقات و تنگ کردن عرصه بر آدم‌ربایان، محل اختفاءکودک چهارساله شناسایی شد و مأموران موفق به آزادی کودک از چنگال آدم‌ربا‌ها شدند که تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز