خبرگزاری کار ایران

گلمغانی‌زاده مطرح کرد:

دعوت از هنرمندان جهت طراحی بسته‌بندی صنایع دستی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۵۲

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور طراحی بسته بندی صنایع دستی در این استان از ایده های خلاقانه هنرمندان حمایت می شود.

به گزارش ایلنا، ملکه گلمغانی زاده  با اعلام این خبر تصریح کرد: در قالب فراخوان از همه هنرمندان و طراحان به منظور مشارکت در ارائه طرح ها و ایده های خلاقانه طراحی بسته بندی صنایع دستی دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین فرآیندها و تجربه‌های مثبت در خرید، بسته بندی کالا است؛ ابزاری که در ایجاد حس مطلوب در مشتری و کیفیت عملکرد یک برند اثرگذار است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر اینکه بسته بندی مشتری محور، سلامت و امنیت سفارش را حفظ می کند، اضافه کرد: به همین منظور از هنرمندان دعوت شده تا در چالشی حرفه ای برای ارائه ایده و طرحی نو جهت بسته بندی صنایع دستی شرکت کنند.

گلمغانی زاده اضافه کرد: ویژگی های مورد تاکید در ایده های مطرح شده توجه به سلامت کالا، جنس کالا، نوآوری و ابعاد آن است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی بسته بندی محافظت از کالا در برابر آسیب های ناشی از جابه جایی، نفوذ رطوبت و تماس با دیگر اشیا است، ادامه داد: از سویی اشیا با تنوع جنسی مختلف در بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و لازم است به جنس کالا در بسته بندی توجه ویژه شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: هر بسته بندی دارای هویت فیزیکی باید به ابعاد رنگ، فرم، اندازه، شکل و طرح و خط توجه داشته باشد.

گلمغانی زاده افزود: همچنین طرحی ایده آل است که بتوان آن را در اندازه های بسیار متنوع پیاده سازی و تولید و استفاده کرد و بطوریکه کلیه طرح ها از لحاظ استحکام، زیبایی، جذابیت و تناسب با محصول لحاظ شوند.

وی متذکر شد: علاقه مندان می‌توانند جهت ارائه ایده‌های خود به معاونت صنایع دستی استان واقع در بزرگراه شهدا، مابین میدان علی اباد و فلکه ججین، اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز