خبرگزاری کار ایران

از اول آبان ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود؛

برگزاری دومین جشنواره انار، میوه قرآنی

کد خبر : ۱۱۳۸۳۱

امسال علاوه بر حضور استان‌های تولیدکننده انار چون فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان‌های سراسر کشور چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان نیز در غرفه‌های تدارک دیده شده، معرفی و با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شوند.

ایلنا: بساط «جشنواره انار، میوه قرآنی» همزمان با عید سعید غدیر از یکم تا دهم آبان ماه امسال در مصلی تهران گسترده می‌شود و پذیرای عموم مردم خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه «جشنواره انار، میوه قرآنی»، در پی استقبال چشمگیر از این جشنواره در سال گذشته، امسال علاوه بر حضور استان‌های تولیدکننده انار چون فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان‌های سراسر کشور چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان نیز در غرفه‌های تدارک دیده شده، معرفی و با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شوند.

علاوه بر عرضه فرآورده‌های طبیعی انار چون آب انار، رب انار، لواشک، آلوی انار و آش انار؛ چهار میوه قرآنی انگور، انجیر، زیتون و خرما نیز به همراه فرآورده‌هایشان در این جشنواره حضور پررنگ دارند.

بر اساس این گزارش، برپایی کارگاه‌های نقاشی برای کودکان، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده‌ها به همراه اهدای جوایز و جنگ‌های شاد خانوادگی از جمله برنامه‌های جنبی درنظر گرفته شده برای دومین «جشنواره انار، میوه قرآنی» هستند.

بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب برای عموم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز