خبرگزاری کار ایران

کشف جسد سوخته پسر خردسال در ماهشهر /‌تحقیقات پلیس برای یافتن هویت واقعی جسد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۲۶۷

ناپدید شدن یک پسر بچه در ماهشهر خوزستان و کشف جسد سوخته در نزدیکی محل گمشدن این پسر، گمانه زنی‌ها برای آنکه جسد متعلق به این کودک باشد قوت گرفت .

به گزارش ایلنا ، این پسر بچه چند ساعت قبل از این حادثه  در ماهشهر ناپدید شده بود. ماجرا از این قرار است که صبح چهارشنبه 16 خرداد ماه جاری  زن جوانی هراسان به پلیس شهرستان ماهشهر در استان خوزستان رفت و ناپدید شدن پسرش را گزارش کرد. این مادر گفت: پسرم برای خرید از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت.بدین ترتیب ناپدید شدن پسر بچه به تمامی واحدهای گشت اعلام شد و مشخصات او در سیستم پلیس به ثبت رسید تا در صورت مشاهده پسرک موضوع به آنها گزارش شود.

در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل زندگی این پسر ، آخرین تصویر از او  به‌دست آمد که با  مقداری پول در دست   وارد سوپر مارکت شده اما بعد از خروج به طرز مرموزی ناپدید شد.

انجام آزمایش « دی ان ای »

عصر همان روز یک کارگر شهرداری که به سمت جزیره مینو در شهرستان خرمشهر می‌رفت، متوجه شعله‌های آتش در میان بوته‌ها شد. مرد جوان برای یافتن علت آتش‌سوزی به بوته‌ها نزدیک شد امادر کمال ناباوری جسدی را در حال سوختن مشاهده کرد.

به دنبال تماس این کارگر جوان؛ بازپرس خرمشهر و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با حضور در محل حادثه آنها با جسدی رو‌به‌رو شدند که متعلق به یک کودک بود. از آنجا که جسد سوخته بود برای تعیین جنسیت به پزشکی قانونی فرستاده شد و در نخستین بررسی‌ها دریافتند جسد متعلق به یک پسر بچه است. از آنجایی که هیچ مدرک شناسایی با کودک نبود تا هویت او را برملا کند، کارآگاهان به بررسی پرونده کودکان گمشده پرداختند. تا اینکه در میان پرونده‌ها، آنها با پرونده این پسر  مواجه شدند که ساعاتی قبل در همان روز در ماهشهر ناپدید شده بود. با این احتمال که جسد کشف شده متعلق به پسر ناپدید شده باشد، تحقیقات ادامه یافت.

 گفته می‌ شود آزمایش «دی‌ان‌ای» از جسد سوخته انجام شده است و دستور آزمایش «دی‌ان‌ای» از خانواده پسر گمشده نیز صادر شده است. تا با انجام آزمایشات این اطمینان حاصل شود که جسد متعلق به پسر گمشده است.

تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت نیز ادامه دارد. در برخی از سایت‌های خبری سن پسر 7 و در برخی دیگر 9ساله ذکر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز