خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود؛

جشنواره ملی لباس اقوام ایرانی با رویکرد حمایت از تولید داخلی

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۸۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان البرز، از برگزاری جشنواره ملی لباس اقوام ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی پوشاک در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، خیرالله ترخانی در جلسه هماهنگی «برگزاری جشنواره ملی لباس اقوام ایرانی» در استان البرز با تشریح اهمیت جشنواره ملی لباس اقوام ایرانی و حمایت از تولید داخلی در سال «حمایت از کالای ایرانی» بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

ترخانی افزود: برگزاری این جشنواره می‌تواند گامی در جهت هم افزایی و وحدت و همدلی بین دستگاه های اجرایی استان نیز باشد. 

وی همچنین با اشاره به موضوع عهدشکنی آمریکا در خصوص برجام، تاکید کرد: در این شرایط باید از نگاه جزئی‌نگر و توجه به منفعت‌های حزبی و گروهی گذر کرده و منافع کل کشور و جامعه را در تمامی تصمیمات و برنامه‌های خرد و کلان در اولویت قرار داد.

حمایت از برندهای معتبر ایرانی

در ادامه مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل بانوان استانداری البرز و رئیس دبیرخانه جشنواره ملی لباس اقوام ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی پوشاک، اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری جشنواره ملی اقوام را نیز تشریح کرد و گفت: برنامه اصلی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور برگزاری این جشنواره ملی فرهنگی، ترویج لباس اقوام است و استان البرز به عنوان میزبان این جشنواره، با رویکرد شعار سال 97 و به منظور حمایت از کالای ایرانی با افزودن بخش اقتصادی به جشنواره، حمایت از برندهای معتبر ایرانی و تولیدکنندگان داخلی پوشاک را مد نظر قرار داده است.

همچنین در بخش دیگری از این نشست هماهنگی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برنامه های خود را برای همکاری در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های جشنواره اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز