خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

علت جمع‌آوری تلویزیون شهری برهم خوردن فضای تاریخی سنندج بود/ قصد کارشکنی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۴۴

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با بیان اینکه هیچگونه کارشکنی و سوء نیتی در جمع آوری تلویزیون شهری میدان امام خمینی سنندج در میان نبود، علت جمع آوری این تلویزیون را برهم خوردن فضای تاریخی شهر سنندج عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال شکایت سازمان میراث فرهنگی و بعد از پیگیری‌های مستمر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در نهایت تلویزیون شهری تبلیغات و اطلاع رسانی مرتبط با فعالیت ها و اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در خیابان امام خمینی (ره) سنندج جمع آوری شد.

سید محسن علوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: علت جمع آوری تلویزیون شهری به دلیل برهم خوردن بافت و فضای تاریخی میدان امام خمینی(ره) شهر سنندج بود.

علوی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان تقریبا از یک سال پیش در حال پیگیر این موضوع است و با تنظیم شکایت نامه و ارجاع به دادگستری شهرستان سنندج رای موافق قضایی برای جمع آوری این تلویزیون شهری را بدست آورد.

وی با بیان اینکه حتی با وجود داشتن حکم قانونی برای جمع آوری این تلویزیون شهری از سوی دادگاه، اداره کل تبلیغات استان مدام کار جمع آوری را به تاخیر می انداخت، گفت: با وجود اینکه بارها به مسئولان اداره تبلیغات استان فرصت داده شد تا نسبت به جمع آوری تلویزیون مذکور اقدام کند ولی هر بار به دلایلی این امر به تاخیر افتاد که در نهایت روز گذشته با حکم قانونی این تلویزیون از سطح شهر جمع آوری شد.

علوی خاطرنشان کرد: هیچگونه کارشکنی و سوء نیتی در جمع آوری این تلویزیون شهری از سوی اداره کل میراث فرهنگی وجود نداشته و هدف این اداره تنها پاسداری و محافظت از مکان‌های تاریخی شهرستان سنندج بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز