خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از علاقمندان؛

نمایشگاه گروهی عکس بانوان عکاس کرد در سنندج برپا شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۵۰۰

نمایشگاه گروهی عکس بانوان عکاس کورد در سنندج با حضور شماری از علاقمندان و جمعی از مسئولان استان کردستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئول موسسه انجمن کردیا فوتو شهرستان سنندج روز شنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه عکس بانوان عکاس کرد است که با ۳۶ اثر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

الهام امی اظهار داشت: در این راستا آثار ۲۱ بانوی عکاس عضو انجمن کردیا فوتو برای دوستداران هنر عکاسی تجلی یافته است.

وی عنوان کرد: آثار این نمایشگاه از امروز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری تا سوم خرداد ماه امسال در دو نوبت صبح و بعدازظهر در نگارخانه ارشاد پذیرای بازدید علاقمندان است.

امی محور و محتوای آثار راه یافته به نمایشگاه را حول اموربانوان دانست و افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های بانوان عکاس کورد است.

لازم به ذکر است؛ انجمن کردیا فوتو از سال ۹۵ به سرپرستی الهام امی با حضور 34 بانوی کُرد از سراسر ایران در سنندج تشکیل شده است. هدف از تشکیل این انجمن, همبستگی و اتحاد بیشتر میان عکاسان زن کرد و نمایش دادن توانمندی‌های این بانوان است که بخشی از فعالیت‌های این انجمن برگزاری نمایشگاه گروهی به صورت هر شش ماه یکبار در سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز