خبرگزاری کار ایران

با حضور احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل؛

خانه احزاب استان قم افتتاح شد/ انتخاب اعضاء برای دوره ۳ساله

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۷۸

خانه احزاب استان قم با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران، افتتاح شد و اعضای این خانه پس از برگزاری انتخابات، برای یک دوره ۳ساله معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اولین انتخابات خانه احزاب استان قم، پنجشنبه شب (۲۰اردیبهشت۹۷) با حضور حسین کمالی، رئیس خانه احزاب ایران، جمعی از مسئولان استانی و فعالان سیاسی، در محل سالن بعثت فرهنگسرای جوان شهر قم برگزار شد.
پیش از برگزاری این انتخابات، دفتر خانه احزاب استان قم در محوطه فرهنگسرای جوان قم، توسط حسین کمالی، رئیس خانه احزاب ایران و احد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افتتاح شد.
بر اساس قانون تهیه شده، اولین خانه احزاب استان قم با ۹ عضو اصلی و یک بازرس فعالیت خود را شروع می‌‌‌کند. بر این اساس، سهم هر یک از احزاب اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل از این ۹ عضو اصلی، سه نفر است و یک بازرس هم از میان کلیه احزاب مختلف اصلاح‌‌‌طلب، اصولگرا و مستقل برای خانه احزاب قم انتخاب شد.
نتیجه اولین انتخابات خانه احزاب استان قم که پنجشنبه شب (۲۰اردیبهشت۹۷) با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران، با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب استان قم، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، مرتضی بابایی، مدیرکل امور سیاسی استانداری قم و جمعی از بازرسان وزارت کشور برگزار شد، به شرح ذیل است:
*سهمیه اصلاح طلبان:
۱- ربیع‌‌‌‌‌‌الله کمری (دبیر حزب اعتمادملی در استان قم)
۲- ابوالفضل کاویانی (دبیر انجمن اسلامی معلمان در استان قم)
۳- محمد خون‌چمن (دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی) 
*سهمیه اصولگرایان:
۱- حسین مینافی (دبیر جبهه پیروان امام و رهبری در استان قم)
۲- سیدمحمد آقامیری (دبیر جبهه اصولگرایان در استان قم)
۳- محمد عکافان (دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان در استان قم)
*سهمیه مستقلین:
۱- منصور رحیمی (دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان قم)
۲- مهدی قاسمی (دبیر انجمن اسلامی فرهنگیان در استان قم)
۳- مصطفی جلالی (دبیر حزب مردمی اصلاحات در استان قم)
*بازرس: 
۱- علی چهرقانی (دبیر حزب اسلامی کار در استان قم)
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز