خبرگزاری کار ایران

عباس زارع در گفت و گو با ایلنا:

نقش "ترامپ‌های کرجی" در مدیریت شهر، بی‌تاثیر نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۴۶

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج امروز در صحن خالی از رئیس و 4 عضو شورا از برگزار نشدن جلسه علنی، انتقاد کرد و دست‌های افرادی با عنوان "ترامپ‌های کرجی" را در ایجاد مشکلات مدیریت شهری، موثر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع که صبح امروز به عنوان اولین عضو در صحن شورا، حاضر شد از عدم برگزاری جلسه رسمی، انتقاد کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اظهارات رئیس شورا در جلسه روز یکشنبه و مهلت تعیین شده قرار بود امروز 5 عضو شورا فرد یا افرادی را به عنوان نامزد خود برای تصدی پست شهرداری معرفی کنند اما متاسفانه در ساعت 1:36 دقیقه بامداد چهارشنبه، خبر رسید که جلسه، تشکیل نمی شود.

وی ادامه داد: کار کردن اعضای شورا به عنوان نمایندگان منتخب مردم به این شکل به صلاح شهر و مردم، نیست. ما وظیفه داریم، جلسات شورا و کمیسیون ها را به صورت مرتب و به موقع انجام دهیم چنانکه پیش از این برگزاری جلسات کمیسیون شورا، در تاریخ و روزهای مقرر برگزار می شد.

زارع تاکید کرد: مشکلات و اختلافات شورا، کار همکارانم در شورا نبوده و مبنای مخالفت، نامزد تصدی شهرداری، موضوع اصلی شورا نیست. اختیار اگر با ما بود، اختیار اگر با شورا بود، این اتفاقات پیش نمی آمد چرا که نقش ترامپ های کرجی در مدیریت شهری، تاثیرگذار شده است.

زارع تصریح کرد: از استاندار و مسئولان شهر درخواست می کنم واقعیت های شورا را ببینند و از بیشتر شدن مشکلات جلوگیری شود.

وی به اخبار و شنیده های منتشر شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: صحبت های جدیدی در شهر شنیده می شود که خوب نیست. می شنویم "استعفا نامه گم شده" یا "شهردار برمی گردد" در حالیکه این شایعه پراکنی ها به صلاح شورا و شهرداری کلانشهری چون کرج نیست.

زارع با یادآوری اینکه مردم به لیست امید رای داده اند، تصریح کرد: مردم از شورا کار می خواهند و در قبال این مسئولیت وظیفه داریم برای همین مردم تلاش کنیم نه اینکه به دلایل نامشخص از مسئولیت اصلی، شانه خالی کرده و از وظیفه اصلی چشم پوشی نماییم. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اشاره به اینکه "سریزدی" تنها به عنوان نامزد تصدی شهردار معرفی شده، ادامه داد: نامزد های معرفی شده باید برای اهداف و برنامه های خودشان بتوانند اعضا را قانع کنند و شاید نظرمان با شنیدن برنامه های نامزد دیگر، تغییر کند چراکه هدفمان شهر و شهروندان بوده و سرنوشت مردم برایمان مهم است.

زارع اظهار داشت: عده ای از شفافیت شورا نگرانند و این افراد صاحبین قدرتی هستند که قصد دارند خودشان شهردار را با نظر خودشان انتخاب کنند.

شایان ذکر است امروز جلسه شورا با توجه به حضور به موقع 8 نفر از اعضای شورا به دلیل عدم حضور رئیس شورا و 4 عضو شورا (وحیدی، ایلیات، بزنی و دشتگرد) تشکیل نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز