خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

جهش اعتبارات و گشایش رفاه کارکنان نیروی انتظامی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۶۳

فرمانده نیروی انتظامی البرز در مراسم تحلیف سردوشی سربازان یگان ویژه استان، گفت: سال 97 با یک جهش بسیار خوب در اعتبارات، امکانات و رفاه کارکنان، همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سردار محمدیان در حاشیه مراسم تحلیف سردوشی سربازان یگان ویژه استان البرز، گفت: امنیت یکی از نیازهای فطری بشر است که با جوهره وجودانسان پیوندی ناگسستنی دارد و در این میان بی‌شک سربازان وظیفه در کنار کارکنان انتظامی از جایگاه و منزلت قابل احترامی در تامین امنیت برخوردار هستند.

وی افزود: سربازی دوره جدیدی از زندگی و فرصت مناسبی برای کسب تجربه و نقطه عطفی برای رویا رو شدن با مشکلات زندگی است .

سردار محمدیان، عنوان کرد: به امید خدا سال 97 با یک جهش بسیار خوب در اعتبارات، امکانات و رفاه کارکنان همراه خواهد بود و این گشایش ها باعث بالا رفتن روحیه کارکنان می شود که ضامن موفقیت پلیس در عملیات ها و وظایف محوله است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این مطلب که نظم و انضباط یک اصل جدایی ناپذیر در هر مجموعه و سازمانی است عنوان کرد: نظم و انضباط رمز بقاء و پویایی هر سازمان بوده و این مهم در نیروی انتظامی که وظیفه تامین نظم و امنیت در جامعه را عهده دار است امری بسیار حیاتی است.

سردار محمدیان با اشاره به تفاوت خدمت سربازی در قبل و بعد از انقلاب گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز آموزش سربازی به پا داشتن نماز، در پیش گرفتن راه انبیا و اولیای الهی و تمرین همه خوبی ها است و سربازان این نظام از منزلت و احترام بالایی برخوردارند و بیداری شما برای نگهبانی اجر و ثوابی بس والا در راه خدا دارد. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ما بر خود می بالیم و افتخار می کنیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته و خدمت می کنیم و آرامش موجود را مدیون اعتقاد به ولایت فقیه و داشتن رهبری فرزانه می دانیم که همواره با رهنمودهایشان در حساس ترین بزنگاه های تاریخی، امید و دلگرمی را در شریان های این ملت به ویژه در نیروی های مسلح جاری کرده اند.

وی گفت: دشمن همواره در حال تهدید و ترساندن این ملت و در صدد براندازی این نظام با انواع مختلف تهدیدات از نوع نظامی تا شبیه خون فرهنگی و جنگ نرم بوده که به لطف و فضل الهی و با رهبری رهبر فرزانه و به پشتوانه نیروهای مسلح دشمنان در این مورد هم نیز شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز