خبرگزاری کار ایران

مسئول رسانه‌ای سازمان آتش‌نشانی مشهد:

آتش‌سوزی در بازار رضای مشهد صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۴۵

مسئول رسانه ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، شایعه آتش سوزی در بازار رضای این شهر را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، شایعه آتش سوزی در بازار رضای مشهد همراه با مجموعه ای از عکس‌هایی از آتش گرفتن یک مجموعه گردشگری در روزهای اخیر در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

تصاویر انتشار یافته مربوط به آتش سوزی یک هتل در دست ساخت 'روتانا' در مشهد است که تیرماه سال گذشته به علت جرقه های جوشکاری بر روی نمای کامپوزیت رخ داده بود.

مسئول رسانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این خصوص گفت: در شب های اخیر چندین مورد تماس از سوی خبرنگاران برای کسب اطلاع از موضوع آتش سوزی در بازار رضای مشهد داشته ایم.

محبوبه جلایی افزود: این در حالی است که در روزهای اخیر هیچ حادثه ای در بازار رضای مشهد و پیرامون آن به سامانه 125 آتش نشانی مشهد گزارش نشده و این موضوع شایعه ای بیش نیست.

بازار رضای مشهد که در سال 1355 در نزدیکی مجموعه اماکن رضوی و در ضلع شرقی خیابان امام رضا مشهد ساخته شده، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائران و گردشگران به‌ شمار می‌آید.

این بازار با ساختار سنتی خود در 2 طبقه ایجاد شده که در طبقه دوم آن کارگاه‌های کوچک صنایع دستی، طلاکاری، انگشترسازی، فیروزه تراشی و گلدوزی فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز