خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی کار آفرینی و مبانی کسب و کار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از برگزاری کارگاه آموزشی کار آفرینی و مبانی کسب و کار در راستای تفاهم نامه هلال احمر، وزارت کشور و ستاد پیشگیری از اعتیاد در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی در افتتاحیه این کارگاه آموزشی کارآفرینی تصریح کرد: یکی از آسیب های بیکاری جوانان عدم وجود شادابی و سرزندگی در آنان است، در نتیجه این معضل باعث می شود جامعه شادابی نداشته باشیم.

وی افزود: ما باید فرهنگ کار آفرینی را خودمان داشته باشیم، تا بتوانیم جامعه شاداب و سرزنده تری را داشته باشیم.

نادر میرزایی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در ادامه گفت: کارگاه بومینو در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

میرزایی در خصوص این کارگاه افزود: یکی از ویژگی‌های انسان‌های خودشکوفا ، آفرینندگی است؛ ما باید برای پایین آوردن آسیب های اجتماعی به خلاقیت روی آوریم.

وی افزود: در روز اول این کارگاه‌ها ، ضمن معرفی استارت آپ ها، ایده های شرکت کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد، و بهترین ایده ها با رای گیری انتخاب می شوند، تا در نهایت تیم های شرکت کنتده ایده های منتخب را بسط و گسترش دهند و به صورت عملی امکان پذیر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز