خبرگزاری کار ایران

هومن قدوسی مطرح کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در استان البرز/ مدیران بحران کرج برای کسب مقام نخست آماده باشند 

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۰۴۱

سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج از مدیران دستگاه‌های شهرستان کرج دعوت کرد با آمادگی‌کامل در کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان البرز، حضور فعال داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، هومن قدوسی امروز در اولین جلسه شورای مدیریت بحران در سال 97، اظهار داشت: کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه در سایت دانشکده کشاورزی کرج برگزار می شود، افزود: حضور کلیه افراد به صورت کامل و تمام وقت به مدت 2 روز از ساعت 7 صبح الی 23 خواهد بود.

قدوسی با عنوان اینکه هر شهرستان یک گروه مجزا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این دوره تقویت فعالیت های گروهی و انسجام بخشی و ارتقاء همگرایی مدیران و سازمان ها است، تلاش مدیران بحران دستگاه‌ها و ادارات در این راستا مورد انتظار خواهد بود.

سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ویژه کرج با اشاره به اینکه رنگ کاور شهرستان کرج به رنگ طوسی مشخص شده، گفت: مدیریت هر گروه اعزامی شهرستان کرج با فرماندار ویژه این شهرستان به عنوان ریاست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، انجام می شود.

وی با عنوان اینکه حضور و غیاب به دقت انجام خواهد شد و در صورت عدم حضور یا حضور نیمه وقت، گواهی آموزشی صادر نمی گردد، ادامه داد: برای همه شرکت کنندگان در این دوره آموزشی مدیریتی، گواهینامه آموزشی رسمی جهت محاسبه در سوابق آموزشی به مدت 44 ساعت، توسط سازمان مدیریت بحران کشور صادر خواهد شد.

قدوسی ضمن تاکید بر حضور فعال گروه‌ها برای کسب مقام نخست در این کارگاه، افزود: در پایان دوره بر اساس ارزیابی ناظران سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل مدیریت بحران استانداری از حضور، فعالیت، مشارکت، نحوه ارائه کارخواست ها و نظم و انضباط گروههای شرکت کننده، شهرستان برتر انتخاب و جوایز و تقدیرنامه اعطا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز